One time - Justin Bieber

Min senaste kyss: Gjorde mig jätte glad
Jag pratar: Roligt, det låter fult :)
Jag avskyr när folk: Tror att dom vet mer än dom gör?
Min bästa vän är: Julia Holmberg
Min första vän heter: Haha han hette.. vafan hette han?.. Jesper :D
Kärlek är: Värt att hata och älska
När jag borstar tänderna: Går jag runt och gör tusen andra sker samtidigt
När jag lagar mat: Går det jävligt fort
Jag tänder på: Charm och snygga kroppar
Jag är rädd för: Isso? SKÄMT ÅT SIDO. Haha jag vet inte, döden kanske? Eller att bli sårad? Att vara hungrig är inte heller kul, det är jag rädd för att vara.
Den värsta känslan är: Olycklig kärlek
Den bästa känslan är: Lycka
Jag är bäst på: Att förstå
Jag är sämst på: Att säga förlåt, gör nästan aldrig det eftersom att jag vägrar inse att jag har haft fel.
Om jag var ett djur skulle jag vara: Ett lejon rawr
Min mobiltelefon är: Där August är, efgtersom att vi har bytt.
När jag vaknar på morgonen: Letar jag efter min mobil som ligger någonstans i sängen och kollar vad klockan är.
Just nu tänker jag på att: Jag är hungrig..
Bebisar är: Så jävla söta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback