Onsdaaaaaaaag

Hej hallå godmorgon, goddag kalla det vad ni vill. Sitter och chillar galet i skolan (inte) rå pluggar no, mindre kul. Biologisk mångfald och ekosystem, who cares? Inte jaaaaaaaag. Slutar iallafall somsagt 12 idag, skönt. Fast ska bara hem och plugga då. Men först måste jag till fucking Sollentuna, Viby och hämta mina nycklar. Fråga mig inte vad dom gör där..  Men det blir ju skönt med en liten åktur, ha-ha. I kväll blir en ensam hemma kväll för min del som kommer att bestå av att plugga, kulkul. Pappa ska på någon resturang med jobbet han fråga om jag ville följa med men är inte så taggad på att sitta där och le i tre timmar. Big nono, så stannar hemma med biologiboken och mina jätte stora negerläppar? What's up with that lixom? Dom är helt svullna och röda :( Ser ut som en anka :(( 



Pappa och jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback