Paparazzi

Hej, tja, prutt.

Vaknade hos pappa runt åtta haha.. Låg kavr en stund sen bestämde jag mig för att åka hem till mamma. Så tog bussen hit runt halv tio, åkte med världens trevligaste busschafför (stavning?) en riktigt goding! En sån som hälsar en välkommen på bussen och som sen sitter och visslar hela lite så och då, sötnöt. Haha tänk om alla kunde va så? Va kul de skulle vara att åka buss då :) Muppamanda is here.

Aja, iallafall.. Idag vet jag inte är suger på att fika med Cornelia Collin men vet inte vart hon håller hus. Annars blir de väll bara att vara hemma, jag älskar verkligen att vara hemma. FÖR DE ÄR SÅ JÄVLA CHILLLLL HOS MAMMMAMAMAMA!

Hoppas min jacka kommer idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback