pay back time

Nämen hallå! Vet inte när jag skrev senast men jag drar hela helgen faaaaaan. 
Fredag: Skola like always, va typ hemma tills jag drog och käka pizza sen vidare mot kusinvitamin Towa sen vidare mot Heron city där vi mötte Maja och Tine och vi åkte vidare mot Herrängenskola, hälsade glatt på mina vänner och skrattade åt en kines sen åkte vi hem till Tine och prutta på Patrik (hennes fotölj). Sleep over party hos Towa med en jävla massa chips tills vi vaknade nästa dag.

Nästa dag: Vaknade breve chips påsen, åt upp den. Spelade Wii hela dagen med Kappe (kusinvitamin) Vid typ 5 kom mamma och hämta mig, vi åkte hem, jag basta och gjorde alla såna där tjejsaker.. ASNICE. Sen bar det av mot fruägen där jag mötte upp Maja och Tine vi gick i regnet till Sandra och hämta en jacka sen vidare mot matte rytterheim där de va allmänt spårat sen åkte jag vidare mot Alexandros där jag tillbringade kvällen :) Även natten eftersom han fråga om jag ville sova där och så blev det, aaaaaaaaaaasmys! :) Kom hem för ett tag sen, har precis duschat och nu ska jag äta chips och baka bullar, AJDEEEE BRÖDER!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback