Saker ni inte visste om mig.... IGEN!

Jag har jätte svårt att säga förlåt och inse att jag har gjort fel
Jag tycker att bebisar är det sötaste som finns
Jag kan vara vara riktigt uppkäftig och elak.
Men jag är ändå jävligt omtänksam.
Jag har sjukt mycket kläder som jag aldrig har användt.
Jag gör vad som helst för Felicia Sandberg (kusinvitamin)
Jag har blivit misshandlad
Jag har aldrig brutit något ben i kroppen men jag har haft hjärnskakning 4 gånger
Jag har åkt motorcykel till Danmark
Så fort jag lägger mig i en säng somnar jag, spelar ingen roll vem jag är med eller vart jag är.
Jag kan seriöst alla låtar som spelas på nrj, the voice, 107,5, rix fm och lugna favortier. Sjunger alltid med i låtar!
Jag älskar greksik musik (lärde mig att tycka om det i somras) Haha (?) Tackar Petros för de!
Jag tänker på min mormor varje dag, bara för att hon är så sjukt jävla bra
Jag har as rolig humor (tycker jag själv)
Jag skrattar riktigt fult, ibland när jag skrattar börjar skratta ännu mera för att jag skrattar så jävla fult :))

kommer inte på nått mera nu




Kommentarer
Postat av: Mosterdullan

Fint skrivet mandypandy <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback