Saker ni inte visste..

- Jag började lyssna på Lady Gagas Paparizzi idag, hade inte hört den innan. (EB)
- Jag är riktigt lat,  jag svarar nästan aldrig i hemtelfonen för att jag inte orkar gå och leta efter den.
- Jag älskar att gå på bio.
- Jag är nästan aldrig seriös, skämtar alltid om allt och kan knappt vara seriös.
- Jag älskar mitt hem, mitt hus, mina rum, mina saker allt. Lever inte utan mitt hus här på Långsjöhöjden.
- I våras förändrades mitt liv totalt.
- Min spotifylista är kunglig.
- Jag har grova humörsvängingar
- Jag säger bara 'Jag älskar dig' till folk jag verkligen menar det till.


Kommentarer
Postat av: jimmy

åå fy fan, säj inte att du tror du e säxig :S uuuäääääääääkkk :S

2009-10-30 @ 19:56:02
Postat av: unknown

Snygga bröst där xD <33

2009-11-03 @ 08:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback