Tråk, bloggar senare

 OM DIG

Smeknamn: Amandus för det mesta, eller Lundgren? Höhö
Födelsedag: 19 December, sug på det (?)
Bor: Älvsjö
Arbete: Slav

FAVORIT

Färg: Haha tänker inte på sånt!
Plats: Sängeeeeeen
Drog: Oxbottenskinka, mobilen?
Film: Tzatsikiiiiiiii!
Djur: Quatt
Affär: Olika
Serie: Inlåst, Desperate Housewifes!

 BRUKAR DU

Titta på dig själv i spegeln: För ofta
Gnälla: Haha ja
Skrika: Haha ne inte så ofta, mest på Henke för han är så jobbig
Sova: Så fort jag får tillfälle
Drömma mardrömmar: Nä men drömmer vanliga drömmar nästan varje natt!
Försöka vara annorlunda: Det är någonting jag vill vara, och det är jag också.
Klä dig i svart: Inte hel svart
Ha sex: Hela tiden
Hata folk: Hahaha jaaaaaaa
Lita på folk: Vissa

NÄR

Åt du senast: Vid halv elva
Läste du en bok senast: Några veckor sen
Var du på konsert senast: Haha när jag va 10 typ
Köpte du något senast: Igår
Svor du senast: Minns inte
Sjöng du senast: Nyss
Klagade du senast: I morse
Är det sommar: Nästa år

VEM

Saknar du: Pappa
Rörde dig sist: Öhh.. Calle typ
Gjorde dig riktigt glad senast: Min pappa
Fick du sms från senast: Alexandros

HAR DU

För många vänner: Haha hur kan man ha för många?
Tvångstankar: Nee
Någon annan psykisk sjukdom: Näej
Färgat håret: Haha en gång i månaden
Brutit några ben: Nej faktiskt inte :)
Några piercings: Yessir :)
Egen dator: Två stycken
Gjort bort dig rejält: Haha jag brukar inte skämmas :P
Bra självförtroende: Nja
Haft sex: Ja de har jag
Köpt kondomer: Nej :)
Sagt jag älskar dig till någon idag: Neeeeej
Blivit kär i någon på nätet: Haha neeeej
Velat vara otrogen: Jaaaa

HUR

Går du: På alla fyra
Fördriver du tiden: Olika, tv, data och sånt
Mycket pengar har du: Inga
Tjänar du pengar: Nääää
Ofta diskar du: Diskmaskin
Ofta städar du: Mitt rum när de är stökigt
Ofta träffar du din familj: Varje dag
Mycket äter du: Mycket :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback