VÄRLDENS BÄSTA HUMÖR

Fast jag vet inte varför? Haha! Jag är kär i Michael Jackson iallfall! Herrejesus, snart måte jag börja packa, Falun nästa ju! Roligt eller tråkigt? Både och tycker jag, mest roligt faktiskt :) Så dagen kommer mest bestå av att packa och tare lungt, vare hemma och lyssna på Michael, bästa. Kanske drar en sväng till stan med Alex, vet inte om jag pallar annars blire Skärholmen med Fellan, lutar mer åt det asså! Kommer sakna henne och Minna ENOMRT. Lever inte utan dom, från vaggan till graven jao. Ajaaaaaaaa, time to fortsätta sjunga med i alla låtar som finns på min grymma spotify lista :) Har jag sagt att jag älskar mitt ljud? DUNKADUNKAAAAAAAAA

Det handlar om att bjuda på sig sjäkv vaaaaaaaaa?!?!?! Därför ställde jag upp på bild när några fans kom förbi för två minuter sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback