Vilken jävel asså :)

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA jag ringde nyss till affären som har jackan jag väntar på! Jävlar va kåt han va. Såhär löd samtalet:

- *affärens namn* (minns inte vare va haha) Johan Karlsson
- Hej! Jag heter Amanda och undrar om ni har blablabla..
- Om två veckor så bör allt vara klart, men du.. kan jag ta ditt nummer?
- Öh? 076********
- Tack, vilken jacka sa du att det var?
- Expediton parka
- *Stön* Vilken storlek?
- xs
- xl sa du?
- näe, xs
- Jaha hahahahaha, tänkte väll *stööööön*
Sen blev han normal igen en stund..
- Okej blabla då återkommer jag!
- Hoppas det *stön*

Sen la jag på (trodde jag) och så började jag asgarva i min ensamhet, dock hade jag inte lagt på HAHAHA jag dör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback