Who's bad?

Jahaja, droppar inlägg efter inlägg! För en gångs skull, det gillar ni va? Ja. Ska snart fixa mit lite. Sen rulla vidare mot Skärholmen med Fellush? Tror de blir så, det är inget jag behöver direkt men nått kan jag väll hitta? Min käre mor hade ju redan köpt shampoo och sånt som men behöver ha med sig till Falun, grym min mamma är. Sen ska jag förbi en sväng hos min underbara mormor och hämta en resväska. Vad mer? En mini lista?

Vem ringde dig senast? : Carl-adam
Vem ringde du senast? : Hanna
Vem smsade dig senast? : Felicia
Vem smsade du senast? : Felicia
Vem fotade du senast? : Öh, Matte tror jag
När blev du fotade senast? : I morse
Vilken låt lyssnar du på just nu? : Evacuate the dancefloor<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback