Åhhhhhhhh

Längtar som en irak efter fred till helgen! Vi är lediga både måndag och tisdag nästa vecka vilket betyder, 4 dagars ledighet! SÅ JÄVLA BEHÖVLIGT. Riktigt skönt, dessa dagar ska jag träna röven av mig, ska pumpa musklerna till max eftersom att i morgon skaffar jag gymkort. Har haft lite små panik nu efter jag har slutat med basketen, känner verkligen att jag måste hålla i gång kroppen på något vis. Så de ska bli schööööööönt att börja med det igen, måste väll ändå erkänna att jag har varit fett biff en gång i tiden..



Förvänter er någonting i den här stilen om tre månader.


Kommentarer
Postat av: nathalie

haha, ja du.. Det tror jag säkert. Skulle vara riktigt snyggt! ;)

2009-09-16 @ 17:26:21
URL: http://nathalies.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback