Blogg.se

Hola amigos!

Sitter just nu i skolan, sexorna har paraplykrig och resten tittar på. Ks is the shit, så jävla INTE. Är sjukt trött på livet förtilfället, vill bara sova och aldrig mer vakna. Bortse från att jag vaknade alldeles för sent, duschade alldeles förlänge, letade efter mitt busskort alldeles förlänge och missade alldeles för många bussar så har dagen gått ganska bra än sålänge. DEPP-MODE - det regnar också..

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅHEJ :D Fan vad glad jag är idag, inte alls trött :) det var  ju värt ett försök iallafall.. Ahhhhhh.
Julia kommer idag :D Alla andra slutar ett idag förutom några enstaka individer som har oturen på sin sida och måste sitta kvar till två för en kvarts ph och 45 minuters jobbande. Jág är självklart en av dom som måste göra det :) Efter det åker jag in till centralen och hämtar julia som kommer med tåget från Karlsköööga :D sen ska vi mysa järnet hela helgen lång! NAJJJJJJJJJJJJJJJZZZZZZZZZZZZZ! Matemtaiken kallar, ajde bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback