det är meningslöst att ångra någonting, gjort är gjort, det går inte att dra tillbaka tiden. det ända man kan göra är att se framåt och försöka att ändra sig genom att lära siga av sina misstag..



HEJ BLOGGEN, igår var somsagt jag och mor på bio. Vi såg 'Flickan som lekte med elden' den va sjukt bra. Sen efter det drog jag ut, va in tha hoods heal kvöllen, skit tråkigt, men jätte kul va mId sommarkransen. jätte kul, jag dog. sen sög resten. like always. depp mongo dag. ni kanske märker det.

men vad händer i dag då, ska kolla på mitt älskade gamla lags första match, sen vettefan vad som händer. känner för att göra av med massa pengar. men vi får se. hejdå. 

ps. jag åker till danmark inom kort och ska stanna där länge. ds. hejdå igen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback