Det här är för alla er som har varit först med att skriva puss i ett sms.

fett tröööööögt livet är, aja har iallafall bestämmt mig för att vara lite gladare. lönar sig inte att sitta och deppa. ska också börja anstränga mig för att skriva storbokstav efter punkt. I kväll blir det bio, med mor. Myspys, sen äre massa som händer ute också, är inte alls taggad. Både pågrund av de ena och kylan! Kanske drar på mig fjällräven och en brunkrämstub och drar ut ändå, tsssssss.. mindes iallafall inte att jag frös så mycket last year :) Men saker är annorlunda nu, tur det! Aja tänkte slänga in en dagens och filmen på Erkans trebenta katt! Men hittar in sladden (om sanningen ska fram har jag inte ens letat efter den)..

SÅDÄR JA NU SKA SMILEGROPARNA UPP I TAKET, ÄVEN OM DET INTE GÅR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback