ListaaaA

Hur gammal är du om fem år? 20 jävla år
Vem var den sista du träffade? Den senaste personen jag såg var Alex Susanj
Hur lång är du? 171
Vilken var den senaste film du sett? Flickan som lekte med elden.
Vem ringde dig senast? Alex Susanj, fast jag svarade inte
Hur löd ditt senaste sms och från vem? 'Tje.na bajs' från Ludvig Fröberg
Vad är dagens planer? Tänka posetivt
Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa
Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
När såg du senast din mamma? Någon minut sen
Vilken ögonfärg har du? Grön/brun
När vaknade du idag? Runt 8
Har du någon gång hittat en katt?  Ja typ varje dag tar jag med mig en hem
Vilken är din favoritplats? Hemma i min säng, eller i soffan
Vilken plats föredrar du minst? Ingen speciell
Var tror du att du befinner dig om tio år? Då lever jag mitt liv ensam upp på Saturnus
Vad skrämde dig som barn? Jag ville alltid sova i mammas och pappas säng, så min rädsla var väll min egen säng.
Vem fick dig att skratta senast? Alex Susanj
Är du för ung för att äga vinylskivor? Haha ja det är jag nog.
Har du stationär eller bärbar dator? Har faktiskt båda, ena fick jag på julafton och den här jag använder ju fick jag för tre månader sen kanske. 
Sover du med eller utan kläder på dig? Men trosor och någon stor tröja
Hur många kuddar har du i sängen? fem
Hur många landskap har du bott i? Två
Har du någon gång spytt på fyllan? Japp
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor oavsett
Är du social? Beror på humöret, oftast pratar jag jämt
Vilken är din favoritglass? Vanlig med krossad choklad
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa
Tycker du om kinamat? Älskar det!
Tycker du om kaffe? Nej, bara sån där Frappe (?) på stranden utomlands
Vad dricker du till frukost? Juice
Sover du på någon särskild sida? Haha, jag sover antingen som en boll eller helt spikrakt.
Kan du spela poker? Japp!
Tycker du om att mysa? Beror på med vem, men klart jag gör det.
Är du en beroendemänniska? Vad är det?
Känner du någon med samma födelsedag som din? Nää
Vill du ha barn? Nej tack, inte nu.
Kan du några andra språk än svenska? Engelska, Danska
Åkt ambulans? Nej
Vad spenderar du helst pengar på? Helst? Oftast är det kläder, fika, godis! Gör av med sjukt mycket pengar på det.. Typ barnbidraget gånger 4, måste skärpa mig.
Gillar du dyra smycken? Har bara två par mucho dyra smycken, men bryr mig inte så mycket om priset!
Har du någon gång testat narkotika? Nej!
Vad var det senaste du stoppade i munnen? Vindruvor
Roligaste människan du känner? Minna och Julia Holmberg, sen Malin i Karlskoga är nog den roligaste jag vet. Cewe är också ganska rolig, Calle Andersson också! Julia Stjerberg är också rolig :) Haha kan inte bestämma mig, jag har rätt sjuk och tråkig humor så jag skrattar nästan jämt och åt det mesta!
Välj ett ärr på din kropp? Haha har ett i pannan sen Malin i Karlskoga slog ett baseboll trä i mitt huvud på nyår, hahaha! Jävlar vilken blåtira det blev, halva ansikter var blått/gult. Hahahahaha
Vad har du för ringsignal ? Lick it up, lick it down lick my pussy.. ja ni vet :)
Flirtar du mycket? Nää kan jag väll inte påstå
Har du fått fortkörningsböter? Men haha ja
Vilken var den senaste bok du läste? Tilsammans - Tredje boken
Prenumererar du på någon veckotidning?  Nej men har gjort när jag va yngre. 'Julia' och 'Frida'
Vilken radiostation lyssnade du på senast? 107,5
Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Ritade snoppar på Minnas viktiga papper i skolan.
Brukar du sjunga i duschen? Nej men jag brukar ta in min feta bas + högtalare och dansa i duschen HAHAHAHAHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback