Frågor och svar!

Var får du allt ifrån?
hjärnslapp
HAr du damp/ADHD? :)
VARFÖR SLUTADE DU PÅ BASKETEN???????

Okej nu pallar ja inte tänka mer

AJDE

Svar: Huvudet! Haha nej det tror jag inte att jag har. Men det är bevisat att jag har aggritions(?) problem!
Jag slutade på basketen för att vi fick en ny tränare och jag ville ha mer fritid.

hur ofta bajsar du...?

Svar: Minst två gånger per dag :)

Vad tycker du om michelle som du gick med i lågstadiet?

Svar: Oj! Det var länge sen jag träffade eller tänkte på henne! Till en början tyckte jag om henne jätte mycket, det var lixom Michelle, Maja och Amanda. Men sen ändrades det och hon bytte skola sen dess har jag inte pratat med henne. Jag saknade henne inte speciellt mycket heller, måste väll erkänna att jag mest var glad över att jag fick Maja för mig själv!

såg lite catfight uppe i kommentarerna,- varför bråkar annica och linda?

Svar: Dom bråkar om mig! Haha nej men dom har inte kommit överens på hur länge som helst och nu så bev en liten sak jätte stor. Jag tror det hela just nu började om att ingen vill sova med Linda i falun och Annica var ärlig och sa det till henne!

har du stora m0zkler?

Svar: Jag hade, men dom ahr dock försvunnit! Ska börja gymma, när jag blir snällare mot min mamma och gör mig förtjänt av ett gymkort.

du vet.. jag har lite problem här! ska laga ärtsoppa fast har fastnat på en avgörande faktor... hur fan fungerar en konservöppnare?! :S

haha har du funderat på en ny falun-låt tills iår då??

Svar: Haha det beror på om du har en vanlig eller en sån man sköter för hand. Men oavsett frågar du fel person :)
En ny falun låt? Jag tror inte att falun blir de samma som året innan, så jag vet faktiskt inte :D

hur går det med din och H(enkes) gamla lilla romans ?

Svar: Nu ska jag göra klart för er alla att det aldrig har varit någonting mellan mig och Henke. Endast jätte bra vänskap som nu tyvärr har runnit ut i sanden..

Hur mår du?

Svar: Förtillfället mår jag jätte bra! :)

gjorde de ont när du förlora oskulden? :))))))))))

Svar: Självklart gjorde det ont! :)

hur länge varade ditt längsta förhållande
och med vem?

Svar: Mitt längsta förhållande har varit med Richard Eklund. Det var ett halv år! Herregud va kär jag var i honom...

Min fråga är har du någon sin fått sprutt mens?

Svar: August du ÄR efterbliven :) Nej det har jag inte :p

Gör en fakta text om hur du förlora oskulden!!1 och med vem!! ffs

Svar: Haha nej du, det finns ingenting ni behöver veta om det :)

Första kyssen :)

Svar: Tragiskt nog kommer jag inte ihåg den! Jag har pussat på killar sen dagis och första kyssen har aldrig varit någonting stort för mig! Men jag kommer ihåg min och Alexandros första kyss! Haha, det var hemma hos honom precis innan jag skulle äta middag hos honom.. om jag minns rätt haha!

hur var ditt första förhållande?

Svar: Mitt första förhållande var med Adam (vi var då två tjejer som var tillsammans med honom, Jag och Maja) Haha nä men det räknar jag inte som ett förhållande. Första gånger jag var riktigt kär var när jag var tillsammans med Richard! Herrehud va kär jag var, har aldrig blivit så kär igen! Men det förhållandet var bra, vi va med varandra varje dag (då var också matilda och viktor tillsammans) så vi var värsta gänget som va med varandra JÄMT. Haha men allt var jätte bra tills han dumpade mig (PÅ PEA) minns fortfarande vad han skrev! Haha

Hur gammal är du?
Har du förlorat oskulden?
isånafall hur gammal var du?
Vem är din bästavän?
hur många har du vart tsm med?
du skriver mycket om annica, är/har hon vart tsm med nån?

Svar: Haha jag är fjorton år, fyller år i december (sug) Men när folk frågar säger jag alltid femton! Haha...
Ja jag har förlorat oskulden, jag var 13 år då! Haaaaaha..
Min bästavän är Annica Gerdin. Sen finns det vänner som jag haft den vaggan och dom kallar jag också mina bästavänner.
Jag har varit tillsammans med... jag vet faktiskt inte.
Nej för tillfället är Annica inte tillsammans med någon men det finns någon som hon tycker om jätte mycket! :)

varför tycker du att jag (veronica calderon) är så jävla bra ? :))))

Svar: För att hon är en underbar person! Absolut en av dom bästa jag har :))

Är det inte jobbigt att linda skrev ditt namn med den hon vill sova med i Falun? Med tanke på att INGEN vill sova med henne?

Svar: Haha jo.

varför umgås du med annica?

Svar: Vilken fråga? Luktar avundsjuka. Haha! Jag umgås med henne för att jag får betalt för det (?) HALLLÅ.. vad troru annars lixom?

vilken kille tycker du är snyggast på jorden? :D

Svar: Min morfar! Helt klart.

ÄR DU BÖG?

Svar: Nej jag är inte bög.

vad heter du i mellannamn? :D:D

Svar: Amanda Maria Lundgren är mitt fullständiga namn! Så Maria alltså :)


Det var allt! Hahaha!







Kommentarer
Postat av: linda

HAHA så jävla ful du e, tar min kommentar EFTER annicas som om jag blev sur för hennes när det är hon som tog illa upp! stackare ni är :)

2009-09-21 @ 22:13:01
URL: http://kransen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback