HEHEH

Hallå i stugan.

Såhär har min dag sett ut, mötte upp Elin vid Älvsjöstation runt två och då åkte vi inte till stan, det hände inte så mycket, vi käka på donken och jaaa, hälsade på alla hennes tusen kompisar kändes det som. Hann träffa hennes pojkvän iallfall, kulkul :) Kom hem runt sex och åt en smaskig middag sen gjorde jag premiär på örbygårn, mucho kul :) Mötte först Elin igen vid örbygummi sen gick vi vidare mot gårn där snyggisjulia och adinus vaaaaaar, även fjortisludde och axel var där. (varför jag nämner dom två små pojkarna är för att dom va dom ända jag kände igen) Haha, vi spela lite biljard och mest satt och fes i ett hörn, lovleeeeeey! Åkte hem runt nio, och när jag väl kommer till js så vare massa poliser och blod överallt, tänkte att nu har annie varit i farten men så var det inte, utan det var en gubbe från tyskland som hade bestämmt dig för att det här var en utmärkt dag att döda massa rådjur med kniv :( Blev lite ledsen i ögat och vandrade vidare hemmåt.

Däääääe har ni min dag, och här har ni dagens bilder!


 
 

Kommentarer
Postat av: julia

cooolingar :) (amanda snyggo) <3

2009-09-20 @ 22:01:31
URL: http://juliastjernberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback