Hej i kylan!

Trilla nyss innanför dörren här hemma, keff kväll har det varit. Riktigt jävla kallt, tacka gudarna för att jag slapp gå hem, eller tacka August! Så jävla snäll person alltså, du är utsedd till veckans kompis! Du är bäst :) Tråkigt vare iallafall ute, alla kröka och där satt jag, August och jag åkte till fruängen och köpte godis istället haha. Sen blev de knas så alla drog mot herrängsskolan, väl framme vid skolan så ville jag bara hem. Både för att de var HORKUKFITTKALLT och för att Isso va där? USCH? Hata. Vi drar inte jämt om man säger så :P Så lille August skjussa hem mig snäll som han är :D Och nu sitter jag här, fryser som en GET, ska nog titta på film och sova så sött! Hare bra hej!




Här har ni bild på honom, förengångskull utan sin älskade hiphop keps! :D


Kommentarer
Postat av: August:)

Hahah vadå har jag vart med i din blogg flera gånger eller?=)

2009-09-18 @ 23:29:05
Postat av: amanda

Nej det har du inte :)

2009-09-18 @ 23:30:31
URL: http://amandalundgrens.blogg.se/
Postat av: August

asså du bara första gången man ser han uttan hiphop keps:P

2009-09-18 @ 23:34:28
Postat av: amanda

Jahaaa, jo jag tror du har varit med nångång innan du vet där vi va vid donken och massa :)

2009-09-18 @ 23:36:53
URL: http://amandalundgrens.blogg.se/
Postat av: August

haha okej så då la du in en bild eller?=)

2009-09-18 @ 23:44:46
Postat av: amanda

tror deee, typ på dig och alex :)

2009-09-18 @ 23:47:54
URL: http://amandalundgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback