Hejhallå

Kom nyss hem från Alexandros, sov där i natt. Myseeeeepyseeeeee!

Går kvällen va rätt så kefffff, började med kalas hemma hos kusinerna, kulkul. Efter det åkte jag, Towa, Fellan och Alexandra till fruängen sen vidare mot örby, där vi träffade massssa. Tine, Maja, Sandra, Klara, Gloria, Corren och aaa.. sen gick vi vidare mot någon Jesper, ehm vad vi gjorde där va frågan. Alla andra hade kul förutom jag så jag vandrade vidare mot bakos istället och hade kul där :)

Idag ska jag träffa Elin, Julia och Adina tror jag? Ska blir ruuuuuligt, men nu ska jag fixa mig. Pusspussssss

Tänkte slänga in bilder från igår men orkar inte gå och hämta kameran så de får bli en annan gång! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback