Hejhehejehjeh

Sitter just nu med Annie i skolan, pluggar lite engelska lixom. Går inte så bra, synd typ.

Igår vare en chillipilli dag azzå, började med skola, bla. skolfoto och spex. Blev riktigt ful på båda! :) Vår klass ahde valt '20 år senare' och då valde jag och Linda att vara gravida pundare, haha?! :D När vi hade fixat oss, (knä strumpor och grejjer, värsta håret och sminket) så säger fittfotografen att att inte fotar slgna kvinnor? Men baaa.. vänta nu? Det är bara smink, och blablabla slutade nästan med värsta fighten haha! Och tillslut blev jag rörmokare, fett sexy. Haha! Men det blev nog bra tillslut iallafall :)

Efter skolan tog jag bussen gullmars, det avr emningen att Alexandros skulle hoppa på den men han är ju allmänt efterbliven så det hann han inte så fick gå av och vänta tills han kom och ta nästa igen, haha fett irritrande men iallafall, vi åkte in till stan och hämta min mobil ( :DDDDDDD ) sen käka hanpå donken och bjöd mig på glass.. fett söt han e. Sen åkte vi hem till mig och gick ut med hunden sen gick vi ut en stund sen hem till han haha. Mys, typ inte. Men de tar vi inte nuuuuuuuuu :)

Dog i min säng när jag kom home.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback