HIHI

Hejsan! Den här dagen blir som vilken dag som helst, tråkigt men sant. Sitter med Annie och pluggar, känns som om jag har skrivit att jag sitter med henne och pluggar för många gånger. Men testamentet ska vara klart i morgon och jag har en halv sida kvar att flyya med meningslösa ord. Ska bli kul att sitta med det här jävla testamentet ännu en kväll hemma i min ensamhet. Hatar skolans datorer, antingen fuckar skärmen, tangentbordet funakr inte elelr så funkar inte musen. Därför ska jag börja ta med min egen data till skolan, rånajs. Fatfa va mycket man skulle få gjort under dagarna! Haha, så i morgon tar jag med den, nu vet ni det också.

HEHE, nu ska jag prata skit med Annie. Hejdå!




Va hemma hos Annie igår, hennes pappa visade oss någonting på datan. Här har ni en bild på det! :)


Kommentarer
Postat av: Annica

Jag hatar att du ska lägga ut bilder på min pappa:( vill ha min pappsen ifreeeeeeeeed!!!!!!!!!!!

2009-09-17 @ 13:47:36
URL: http://chillnation.blogg.se/
Postat av: Anonym

de där tänder ni på va ;)

2009-09-19 @ 13:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback