KSSSSSS KS, MJAOU.

Sitter i skolan, med bara dextrooooo :) Malin och Annie svek mig genom att gå ut och busa. :( Har inte gjort så mycket idag, mest kollat på gamla bilder och sånt haha skitkul! Ska snart rulla vidare mot spanskan så jag får nått gjort i dag, sen ska jag hem och vet inte vad som händer resten av dagen. Måste fixa spex kläder också, ahah Linda och jag kommer vara skönaste :) Vår klass har valt 'tjugo år senare' kul typ :)

Igår spenderades hela kvällen hos bästa Alexandros :) Vi gjorde itne så mycket, titta på topmodel och slogs, mys som faaaaaaan. När jag kom hem siov jag sött i min säng all night long.

HARE BRA HEEEEEJ



Vi är ju förjeffla söta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback