Lödaggggg!

Det betyder att der ät 3 dagar kvar på helgen för oss ks:are. Asnice.
Jag som sa att jag skulle sova hela dagen? Så blev det ju inte, vaknade typ kvart i åtta, då gick jag upp och gjorde ansikitmask, mucho nice. Sen var tanken att jag skulle följa med mamma till nackaforum, men jag orka inte. Är skit trött, så nu ligger jag i soffan med täcke och kudde med datan i knäääät. Idag vet jag inte vad jag ska göra, men i kväll ska vi till Fellan för Lucas fyller år! Grattis bebis! 2 år :) Sen efter det ska jag på hemligt uppdrag med Alle och Fellan. Haha! :)
Funderar på att städa mitt rum och fixa med alla mina kläder, men jag orkar inte. It's awaaaaaay to much stuff. HEHE.
Aja men uppdaterar mera senare när jag har någonting på hjärtat, pusspåre! (Bjuder på en bild från igår, här har ni Verran och Love mina damer och herrar!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback