Måndag

Hejhallå! Dagen började med att sitta vid datan och försöka plugga, blev mest facebook och annat bajs! Prick klockan tre kom August hit och tittade på mig när jag fixade mig sen åkte vi hem till honom och hämtade en hjälm till mig sen åkte vi till Alexandra, men där va vi inte välkomna så vi åkte till  Polo men där va ingen hemma utan vi mötte honom och Verrran på vägen mot Dennis, så vi fyra åkte till centrum och köpte godis sen åkte vi alla hem till Dennis, Verran och dom satt och plugga och August och jag spela billjard :) Efter det, åkte alla runt och leta efter en hjälm till Verran tillslut fick vi tag på en och då åkte vi till Fruängen och åt pomfritt, sen åkte vi alla vidare mot gårn där vi inte fick komma in eftersom att vi inte har gårdskort SOM KOSTAR MASSA PENGAR? sug dase, jag går bara dit på vintern om det skulle vara så att jag var i fruängen och behövde värma mig. Vilket inte kommer att hända.. SÅ EN FET DISS PÅ FRUÄNGENSUNGDOMSGÅRD. Så August skjussa hem mig och nu sitter jag här :) Har svarat på alla sjuka frågor ni ställde och snart ska jag sussa, fast jag är ledig i morgon också :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback