Mellanmjölk är inte gott

Hallåååååååja.

Tisadag idag då. Det ger mig panik. Ska skriva ett testamente på två a4 på mvg nivå som ska vara klart på, håll i er. PÅ FREDAG!!!!! Så ni vet vad jag har för mig ikväll.

Var i skolan i dag som vanligt, hände inget speciellt. Hade nått 'kurs mingel' i bibloteket sen efter det gick jag Fanny och June till centrum och köpte godis till teatern vi skulle gå på med skolan. Alla som hade mvg i antingen So eller Svenska fick det som belöning :P Teatern sög, även fast de va massa kändisar med. Så jagoch Fanny drog därifrån innan den sluta och och pendeln home och nu sitter jag här och väntar på maten sen ska jag ringa ett very important samtal sen ska jag PLUGGAAAAAAAA. Hare bättre än mig, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback