Open your heart to me

Haha måste bara berätta en sak som är jävligt rolig! När jag, Minna och Vanessa Campadonico var små så tittade vi på Britney spears filmen, i den filmen så gräver dom ner tre av sina käraste leksaker i marken, ungefär 5 år senare gräver dom upp dessa och blabal. Lite små kul sådär, så jag Minna och Vanessa besätmde oss för att göra sammasak, Jag grävde en en studsboll, Minna en stjärna (sån som man satte upp i taket när man va liten, och så när det blev mörkt var dom självlysande) Och vanessa grävde ner en pruttkudde. Jag gick då e femman och dom gick i sexan. Vi grävde ner dom bakom sopphuset på gården vi alla bodde och där ligger dom än idag, som har alltså legat där i fyra år nu.. Sjukt. Vet faktiskt inte när vi ska gräva upp det, har tappat kontakten helt med Vanessa när hon flyttade. Men vi får väll se när det händer :)

Hittade inget klipp från filmen på yooutube, men ni som har sett filmen förstår vad jag menar :)

  

Såhär såg vi ut på den tiden. Minna till vänster och jag till höger!


Kommentarer
Postat av: julius

HAHAHAHHAHAHAHAHAHA FYFAN VAD SNYGGA!!!!!!!!!!

2009-09-20 @ 02:11:39
URL: http://julysh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback