Så säg mig nu min vän, vad värdesätter du?

Har nyss varit på eng kp, övade inför engelska nationella proven, lite små läskigt men de gick bra för jag är så jävla grym. (?)

Ikväll blir det att umgås med världensbästa pappa, herrehud han är så sjukt jävla bra. Tycker synd omer som inte har en sån pappa som min, han är fett unik. Jag ska bli som han, min förebild. HELT KLART! fett me älsk till dig ska du veta.

Vi ska på bio haha, lite små gay sådär.. ska först äta på nån resturang, om jag fpår välja blire kina :D Efter det skavi allafall se nya Beck filmen, HEHE! :) Hare bra sålänge.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Skulle inte du och jag se den....Snyft...:-)

2009-09-09 @ 14:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback