Tjenis

Går kvällen var mycket myssss! Började med att jag och Julia färgade mitt hår, sen fixade vi med hennes löshår och klippte hennes riktigta hår och lite sånt, mucho fint de bleeeeeev. Hahah klippte typ ett hårstrå, men ändå :)
Efter det åkte vi och käka på Gula villan, kycklingsallad, dör va gott de va. Ska äta de idag igen fr er som undrar, bara för att de va så jävla gott. Men iallafall, sen åkte vi hem och började baka haha, hade inget bättre för oss och mitt i allt kom Alexandros på besök :) Hehe, vi bakade klart sen gick vi ner och titta på tv och så somna jag och Julia men vaknade när Baaaakos skulle hem. Buhuhuuhu

Idag råååååå, har bara fixat oss lite och ska väll snart äta frukost/luch och sen åka in till stan. Ska lämna Julia vid tåget, sen kanske jag ska titta på ett par skor och lite annat i min ensamhet, mååååste hmta min mobil som är klar från lagningen också, om jag hittar dit haha, Alexandros lurade dit mig så jag lämnade in mobil helvetet där och nu hittar jag inte dit när jag ska hämta den :(( Feett syyyynd.

Aja time to go, pussss!

(bilder på de jag köpte i går kommer under dagen, och om jag får med mig nått hem i dag så kommer det också) :D



Vanessa och jag i våras :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback