You can put the blame on me

Åhhhh najs asså, väntar på tre feta paket full proppade med kläder och skor som snart ska komma med posten, fifan va härligt. Nöjer mig inte med det jag köpte i helgen, mohaha nu ska ni äntligen få veta va de va för något. Fick med mig 3 par leggings, ett par helt svarta, ett par genomskinliga (mönstrade) och ett par såna där glansiga. Två stickade koftor, en svart med massa glitter i och en vit vanlig. Två par skor, ett par vanliga svarta tyg skor (undrar hur ånga såna par jag haft genom tiderna alltså) och ett par tofflor haha. Sen en navelpiercing och sen tror jag inte att det var nått mer, jo kanske några linnen, minns inte haha! Kan tyvärr icke lägga in bilder eftersom jag fått tillbaka min vanliga mobil och Alexandros har fått tillbaka mobilen med alla bilder i + bilder på annat kul. Men ska försöka fixa det till helgen för det ryktas om att vi ska träffas då, länge sen nu känns de som. Måste väll erkänna att jag längtar :))

Livet leker inte alls för tillfället, det går upp och ner hela tiden, fett onajs men jag ska lösa det, det ska jag fan göra. Vill inte ha det såhär, kan du förstå det?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback