-

Hejhej, ligger i sängen med datorn i knät och bakom rullar ett avs itt av Disaster Date som jag redan sett.
Det är en allmänt skön söndag, inga planer, inga måsten, inget att göra med andra ord.
Nyss kom jag hem från Marcus där jag sov inatt, där även gårkvällen tillbringades. Vi spelade kort med hans päron och ja vad gjorde vi mer? Brottades i vardagrummet.. hårt golv :( Men att bitas vinner i längden :) Haha, sen så gjorde vi väll ignet mer? G333333kade Angry Birds sen sov vi.. KUL lördag med andra ord. Jo juste, vi käka lugano också, för fjärde gången den här veckan, tro inte att vi va nyttig dom andra tre, nä för då åt vi donken. HAHhehö.. Men jag har faktist gått runt långsjpn fyra gånger också.. duktig :))) Menmen, jag känner att jag verkligen inte är menad för detta, alltså att blogga så jag avslutar nu. HEJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback