Leave this world behind

Tjatja, ligger i sängen vakande för ett tag sen. Har tittat på gårdagen bellatyrashow och måste säga att.. DAMN, Dessie är skitsöt. Sen att hon drar sig och pillar sig i håret mer än vad jag, Malin och Becca gjorde med våra luggar 2007 är en annan femma.

Lovet har sependerats men folket, släkten och Marcus. Påskmiddager hejvilt och tråkiga utekvällar, dött lov. Brukar vara så, antar att folk laddar inför sommaren, man kan ju alltid hoppas. Det gör iallfall jag. Hmm, vad har mer hänt? Sov hos Love med Marcus och Henkilush de va mycket trevligt, haha eller... kul hade vi iallfall :) Jobbade dagen efter, najsnajs, pengarna rullar in lixom.  Har även funderat på det här med moppe, låter rånajs lixom har hittat en jag vill ha också, bara hålla tummarna då :) Snart sommar.... AHHHH va jag längtar. Juste, var md farmor i stan och så för några dagar sen och vi bestämde oss för att åka någonstans i Juni, lutar åt Dubai, Egypten, Tunisien eller Kap Verde. Det sista överväger, det blir rånajs! Skulle egentligen åkt till Thailnad men pga omständigheterna går inte det, bl a skolan. Hur troligt är det att jag får lediga två veckor under vårterminen i nian? Inte så stor alltså. Men nu har jag ju iallfall nått att se framemot, ni också för den delen för snart kommer en ny desgin.

SMEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback