Pyttipanna

Det sägs att antingen har man språk huvud eller matematikhuvud. Jag fick detta bevisat för mig idag, MVG i eng och ja.. matte provet ska vi ju inte ens prata om, okej så dåligt gick det ju inte.. men svårt var det allt. Jisses.
Annars så rullade skoldagen på som vanligt, avslutades med teknik och sura miner menmen, mitt temprament är inte att leka med.

Efter skolan tog jag, Henkis och Joel bussen på JS där dom gick av och Marcus på och så åkte vi till stan. Gick runt och runt, fick med mig en asball klänning hem :) Gillart. Lite donken på de också vaaaaa..
Sen åkte vi hem till honom och pussades! Sen var det träning för hans del och mera mat för min del. Kom nyss hem och stekte pyttipanna till mig och far, med stekta ägg. Applåder till (framför allt mig) för att jag lagade maten och för att vi förengångsskull åt hemma. Minns inte senast vi gjorde det..? Gott vare iallfall.

Men nu ska jag plugga med den där nedrans tekniken.. Vi hörs kanske senare. PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback