-

Har nyss fikat med semlor och grejjer, gott som satan. Nu dunkar jag lite Rix FM Webb radio, ska kopiera lite papper snart sen ska jag nog gå hem om en timme.

Frågade pappa när han sluta idag, eftersom att jag tänkte att han kunde hämta mig i Älvsjö eftersom att jag verkligen inte orkar ta bussen hem och va får man för svar: När jag vill.
Jaha okej, lagom drygt sådär.. men vi hörs då!??! MUPP. Men han hämtar mig iallafall där och då ska vi åka och hämta mitt pass och jag ska få skåda denna underbara passfotobild jag tog, haha hur lyckas man alltid bli så jävla snygg på pass, id, skolfoton? Tåls att tänka på.

Ni ska iallfall få se min bild sen.. bara för att jag är så jävla söt.. (!!!!)  spännande va? :))

Back to business.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback