16 Februari

Walla. Dax för uppdatering igen då..

Igår var det måndag, onajsaste dagen på hela veckan fan. Men den gick rätt sanbbt ändå, fick reda på att vi slutar 12 i morgon och är lediga på fredag så veckan ser (för ovanlighetensskull) rätt ljus ut. NAJS!
Minns inte riktigt vad jag gjorde mer än att va i skolan, för det är jag jämt. Det är lite därför jag har den här bloggen, för att komma ihåg vad jag gjort. TRO FAN INTE ATT JAG BLOGGAR FÖR ER SKULL! Hah okej då, de gör jag visst. Eller..?

Men som jag kommer ihåg det så åkte jag hem till knäckemackan efter skolan och tjillade galet där tills pappa hämta mig, skojja de gjorde jag ju inte alls. HAHA har blivit en vana.. Efter skolan igår så åkte jag hem ich surade framför datan, pluggade lite spanska och väntade på att pappa skulle komma och hämta mig, det gjorde han också efter 587270586 år. Då tog vi en tripp till wallabroraina och fixa pass, sen blev det kinamat <3 sen åkte jag till Marcus.

Idag är det tisdag och min och Marcus 2 veckors dag! Haha ringde honom och fråga: Va är det för dag idag? :) gissa vad icajerry i andra sidan luren säger; Öhhh tisdag?

Skolan rullade på som vanligt (skriver jämt det) men så är det. Samma visa varje dag. Ks/fd kis lirare.. ni vet vad jag menar. Blö va långt de här inlägget blir, ska hålla mig kort. Efter skolan åkte jag till Marucs, åt middag dör sen kom pappa och hämta mig, vi handla massa gott så jag har nått att göra i kväll förutom spanska läxan.

AJDEAJDE

Kommentarer
Postat av: marcus a.k.a knäckemackan

jag älskar dig :) <3

2010-02-16 @ 20:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback