Chips och glass <3

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄntligen hemma, sjukt skönt. Skolan rulla på som vanligt, tog en promenad hem. Skönt. Nu sitter jag här och tittar på youtubeklipp på Justin, hehe han är så sjuuukt fin. Men ska inte babbla mer om honom nu, eller jo.. eller nej. Har typ inget annat att prata om. Kanske ska visa dagens outfit? Nej, ingen bryr sig ändå. Kan ju iallfall visa lite bilder som från förra veckan! Here we go:



Kingen her slef köttar på beep-testet!



Pappa spelar... :D



En dag va jaså cool att jag matchade klockan med hörlurarna :))





Den satt jävligt fint i kistan :)




Man fick inte fota på ''Grease'' men jag var busig och gjorde det ändå :) ser ni vilka grymma pltser jag och mamma satt på? :)



Mami unt me innan teatern, sweeeeeeeet.

INTRESSANTA BILDER VA? MYCKET BETYDELSEFULLA!


Kommentarer
Postat av: Annika strömstedt

sv, jag vet är ledsen ska bättra mig. Lovar.

2010-02-08 @ 21:14:48
URL: http://animissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback