Dax för uppdate kanske..

Helgen  har varit kanon, började med ledighet på fredagen som då bestod av jobb. Efter det blev de donken och fika med Mackaaaaan, samt en tripp runt i stan. Fick med mig ett par leggings. Efter det blev det donken med Nessihulo och sen abr det ut tll Värmdö där vi tillbirngade natten med Polo, Jeppe, Pontan och Danne. Sköna jävla de där! Vaknade upp och käka chips sen abrd et av mot stan igen, käka frulle på donken sen mötte upp Marucs  och Fanny och så gick vi runt i stan hela dagen. Fick med mig ett par jeans, en tröja, en kofta, ett par örhängenen, en halsduk, en bikini och ett par solglasögon, har jag glömt någonting nu? Sen blev det en fet donken på det också.

Kvällen spenderades med sköna people hemma hos Malin sen fick jag kom skönhetssömn hemma hos min man.

I går så dega vi i sängen typ hela dagen, sen firade vi Marcus pappa på kvällen, vi åt god mat med hans familj och hans brorsas flickvän och spelade kort, jag kingade sönder.

Idag äre måndag. Fifan, men de är ett rätt bra måndag trort omständigheterna med både SL och försovningar. Väntade på bussen exakt 43 minuter i morse.. trillade in i skolan runt lunch och då blev de curry till lunch.

Hmmm, nu ska jag plugga vidare och sen ska jag nopg sitta kvar en timme i skolan och plugga ännu mera. Sen bär det av hem till Marucs och fixa music till mobilen sen så måste jag åka och köpa nya hörlurar. Juppjupp, sen sover jag hos Marcus i kväll också, blööööööööö han åker i morgon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback