DAY 'N' NIGHT

Nationella idag gick toppen :) Är riktigt stolt över mig själv faktiskt! Lyckades trycka i mig en hel Marabou Digestive.. HEHEHE.. som om det va ett problem? :) Det ändå problemet var att jag hade förberett mig på helt fel sak, men king som man e (!) löste jag det och fan va grymt det blev! Tanken var att nu när jag slutade 11 skulle jag plugga, men har jag gjort det? Nej :) Eller okej, lite faktiskt. Men tar det en annan dag, jag menar.. det var ju tillräckligt ansträngande att ha natonella idag. Istället för attt plugga har jag:

Kollar runt på gymnasium. Har bestämt mig nu! Både första och andra samt tredjehandsval.
Pumpat musik
Var ute och mötte Daaaaaany en stund :)

Nu ska jag upp och gör några mackor sen.. vet jag inte vad jag ska hitta på. Ikväll ska Marcus komma hit och laga middag åt mig har jag bestämt, så nu vet du Mackeboooooooooi!

VI HÖRS!




                                        Tro det eller ej, men jag tycker om er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback