F R E D A G

Tjaaaa, godmorgon, hej whatever.

Sitter på mammas jobb (igen) och tjänar pengar. Sjukt onice. Skulle hellre vilja ligga i sängen och tita på Sjunde himmlen denna LEDIGA frdag, men nej. Jag sitter här på en kontorsstol och är allmän lök på livet, sjukt hungig och törstig. Skall dock gå coh käka med mor snart så de är ju iallfall NICE.

Har bestämt mig för att gå hem vid tre idag. Älskling kommer till stan och fikar med mig då! Gölleee, eller haha fikar låter rätt gay. Slutar säkert ändå att vi sitter på donken och fettar oss, haha ni vet väll att jag gav honom pressentkort på donken i julklapp? ILLA.

Efter jag har fettat mig lite ska jag röra min röv mot slussen, där ska jag möta upp Vanessa och sen ska vi käka middag (?) sen ska vi ändå bort till Värmdö för att träffa Tvilingarna Jesper och Pontus, sova där ska vi också göra. KULKUL! Vet inte riktigt vad vi ska hitta på, på kvällen men säkert nåt ruuuligt :)

Jajajaja, nu ska jag göra lite nytta och svara på några sms.

CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback