Hej sötisar

Kom nyss hem till pappsen! Chillpill.

Idag vare skola, segt som statan. Klar med 18 i spanska + 31 och 32 i engelska. HEJJA! Efter skolan satt jag kvar ett tag och hade ph ovh lite sånt skiiiiiit. Sen tog jag mig i kragen och gick hem, satt vid datan ett tag sen kom pappa och då åkte vi till Skärholmen och käka och fixade lite saker, typ nya hörlurar, lite stuff på apoteket och linser till pappa. Hoppas jag inte ärver hans synfel..

Sen blev det öppethus på påhlmans, de verkade asbra de med. Men vi får fortfarande se hur det blir :) Sen åkte vi förbi moster Millan och lånade en film, sen hem till mamma för att hämta kläder och sånt sen slöppte pappa mig vid långsjötotg där jag mötte Erkan och så gick vi ett varv runt sjön och avslutade med en minut MOTORN. FAN VA BRA VI E! Vi ska gå i morgon också, OBSEVERA ATT DET ÄR BEEP-TEST PÅ GYMPAN OCKSÅ!



Kommentarer
Postat av: Sofie Lundin

Påhlmans (eller SFG som jag säger) är bäst! Helt klart värd att söka till. Ta hand om Marcus, han är guld :)

2010-02-10 @ 22:32:45
URL: http://lundinochmellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback