Helt onödigt

Ääääääääh, slänger in ett inlägg till när jag ändå är igång. Borde egentligen städa så jag får sova någongång men är av den sorten som är riktigt jävla motivationshandikappad när det gäller att städa. Det låter som jag ska typ dammsuga, moppa golv, damma, ställa var sak på sin plats men så är inte fallet. Utan jag ska bara slänga ner alla kläder som ligger i sängenpå golvet så jag kan lägga mig i den, men gud så jobbigt det verkar. Kanske blir soffan (<3) inatt? We will see.

Nä men kanske ska ta och röra på fläsket dårå, appropå fläsk.. HEJ SATS! JAG SKA UMGÅS MED DIG VARANNANDAG DEN HÄR VECKAN, SÅ DU BARA VET!




Lite sommar skulle inte sitta fel heller, släng in en snygg och brun kropp på det också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback