I will always be inloved with you

Hej hallå bloggelino.

Idag har det nog varit den skummaste dagen i mitt liv på länge, började med frukost på sängen av älskling.. aww ♥ Sen vare bara att gå upp, blööööööah. Sen vare skola som vanligt, seg som satan. Började med Star Wars på so:n.. sen va hela dagen förstörd, den dagen som börja så jävla bra. Åkte hem efter skolan, chilla galet, grät en svätt, sen blev de donken och hämta ut ett av mina 3 paket från h&m. Chilllllll, lite påfyllning nu innan Lanzarote på fredag!

Igår så kom Marcus hem till efter skolan typ, vi åt middag med mamma och Alice sen så gick vi hem till honom, lite senare åkte vi och hyrde film och köpte godis. Wallander - Guds.. nånting och Wallander - Skytten :) Dom va jätte bra.

Ikväll ska jag tagga till inför kungsberget i morgon och packa lite inför det, ska även städa mitt rum och börja paka inför Lanzarte också, kommer ju inte kunna packa i morgon och på torsdag ska jag va barnvakt och på fredag åker vi, tror vi ska börja åka mot arlanda vi 06.00, men de e chillllll!

Såhär såg jag ut igår och idag:

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback