Onsdag

Jobbiga onsdag..

Började med att jag vaknade halv åtta, toppen när bussen går 9 över! Stressade till skolan, fick veta att jag skulle va matjour (okej, jag gjorde de frivilligt för att slippa skriskorna) så diskade slemmiga tallrikar och glas hela dagen, sålde lite mackor och dagen avslutades med e kokosboll och en smakis! VÄLFÖRTJÄNT! Videobloggar kommer sen THAHA.

Nu sitter jag på mammasjobb och facebookar och bloggar lite, kanske har jag läst just din blogg också? :) Iallfall, sitter här och tjänar para you know, ska fortsätta med det ett tag till sen ska jag hem och äta och sen kanske till Marcus i kväll, ska tvinga honom att titta på ondskan med mig, så om du ser de här (vilket jag vet attt du gör) så vet du det :D

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback