@skolan

Sitter i skolan, rättsresagt matsalen med mina underbara vänner Minna Hedis, Annie Gerdin, Räkan Lindis, Nessi Sandstrand och Vincent Draste. Snart ska jag hem och hämta gymnasielappen eftersom att jag glömde den hemma och det var dunder viktigt att lämna in den IDAG! Efter skolan ska jag hem och plugga spanska och svenska, ruligt va? Resten av skoldagen kommer att spenderas i bildsalen, fifan. Men lika bra att börja och göra klart skiten så jag har tid för annat sen. Nää nu ska jag fortsätta justinsnacket med mina lovets, VISSTE NI ATT JUSTIN BIBER FÖLJER MINNA PÅ TWITTER?!?!?!??! GAAAAASSSHHH! Helt sjukt!!!! Ska hämta andan nu och sen rulla mot bussen, ajde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback