TJATJATJATJATJA TJA!

Heeeeeje! Det var ju evigheter sen jag uppdaterade så känner att det är Dax att göra det nu.

Fredag: Skola som vanligt, sen efter skolan så blev det Lugano med Parsk och Marcus, hehe. Sen så var jag och mamma på teater på kvällen ''Grease'' :D Den va tuuuung! Innan det så käka vi på Pizza Hut sen sov jag hos Marcus på kvällen, kom typ dit vid halv elva och då gjorde vi inte så mycket, typ titta tv och satt vid datan.

Lördag: Va med Marcus hela dagen, vaknade upp hos honom och käka frukost och sånt sen gick vi till mig på kvällen och titta melodifestivalen haha.

Söndag: Jaaaaaa, nu ligger jag i min säng och pratar med Marcus i telefon. Ska snart gå upp och käka nånting för sen måste jag klä på mig och dra mot bussen och möta Erika för vi ska nämligen gymma :) Ska bli riktigt skönt, sen tror jag att jag eller vi Ska gå ett varv runt Långsjön i kväll :) SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT ATT RÖRA PÅ FLÄSKET EFTER ETT HALVÅRS CHIPSÄTANDE.

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback