tungggggg


Kommentarer
Postat av: Sofie Lundin

Jag går min sista termin sam/ekonomi på SFG, alltså påhlmans. Och jag trivs hur bra som helst. Skulle absolut inte valt någon annan skola! Så är du sugen på en lite mindre skola men där alla känner alla och sammanhållningen är grym så skulle jag valt den om jag var du :) Plus att de tillkommer resor till bland annat ayia napa, turkiet osv. Massa roligt!

2010-02-11 @ 13:18:08
URL: http://lundinochmellin.blogg.se/
Postat av: Sofie Lundin

Mycke å mycke, de ingår matte A & matte B i alla samhälls program vilket betyder att du läser det i ettan & tvåan men som nu när jag går i trean läser jag varken matte eller engelska. Man kan välja att läsa C kursen också men de är inget måste och jag är inte den som är den som brinner för matte eller engelska så jag läser de inte :)

2010-02-11 @ 13:31:50
URL: http://lundinochmellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback