no no drama, no no no drama

Ooooops, för taaaaaaaaaskig uppdatering alltså men jar har mina anledningar!

Såhär har min helg sett ut iallafall:

Fredag: Efter skolan så va jag hos ludde men vafan de här har jag redan berättat tror jag? Aja på kvällen blev de chillinani med Marcus, vi solade och åt godis.. tittade på tv och ja typ njöt av att vara hemma en fredag.

Lördag: Var jag också hemma, fast med en jävla massa andra folk. FEKKELITO@ my place lixom. Haha inga fler kommentarer om det, de gick som de gick och de blev som det blev.. förlåt mamma.

Söndag: Stan med Talia, Marcus, Fellan,  Daany, Jensmens och nån jävla polski. Mys :) Sen Wallander tittande med Marcus på kvällen.

Och idag dåååååå..: Skola, segt som satan. Efter skolan köpte jag och ERIKA<3<3<3 ägg, sen bakade vi kladdkaka, gick och köpte chips och cola och sen kom Marcus och sen drog jag hem och åt. Nu väntar jag på att outsiders ska börja och att Marcus ska komma (?)

HEJRÅ



Kommentarer
Postat av: cornelia

HAHAHA asså jag dööör!

2010-02-02 @ 15:03:06
URL: http://morelikelove.blogg.se/
Postat av: ia

haha erikas jävla gaarv :P jag döör!

2010-02-03 @ 22:25:17
URL: http://iabells.blogg.se/
Postat av: Stivi

HAHAH sköna ni är. " AINA AINA, GÖMM DIG!!" hahahah jag gillareee!

2010-02-06 @ 14:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback