Veckan

Torsdag: Skola, fika med Alexandra. Ska bli mys! Vettfan vad som händer på kvällen, plugga maybe?
Fredag: LEDIGAAAA! Dock ska jag jobba 8 - 4 eller nått, mums. Sen ska jag sova hos Jesper och Pontus med Vanessa tror jag (tänkte skicka ett sms om det till dig nyss nessihuloo, men kom på att du ändå inte kommer svara för jag har 3) men vi pratar om de imorgon :) HEH.
Lördag: Shoppa med Fanny, va som händer på kvällen återstår att se.
Söndag: TRÄFFA BACON!!! <3333333
Måndag:
Pussa sönder Marcus och troligtvis sova hos honom för han åker ju till Thailand på Tisdag :(((((((

Sen ska jag nog dö framtills Fredag då jag åker till Lantzarote!

Ville bara lixom skriva ner allt jag ska göra för min egen skull så jag inte glömmer, hah! Kul att ni får ta del av det vaaaa? VAA?




Bildkälla: 'söt apa' på google.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback