WALLAAAA

Söndag är det idag, skönt på nått sätt? Inte för att helgen har varit sådär speciellt ansträngande men aa.
Fredagen spenderades med Marcus, likaså lördagen. Fast då var vi inte bara hemma, utan vi va i Mälarhöjden på middag :) We had a really goos time with our new homies Natta och Jepser! Haha, vi gick och köpte godis, spela kort och keeeeka mat. Göööttttttt!

Och idag då: Vaknade upp bredvid världensbästa och insåg hur glad jag är över att jag har honom. Sen åt vi frukost, chilla gal1 ett tag sen åkte han på match. Jag fixade lite, städade rummet.. pluggade och ja allt vad man egentligen ska göra en söndag sen så kom han hit igen, han bjöd inte riktigt på de där härliga ''alla <3 dag humöret'' men ändrade sig snabbt. Eller ja.. skitsamma. Vi tog vårt pick och pack (mobil, nycklar bankomatkort) och mötte upp love (<3) HAR SAKNAT DIG BÄSTAVÄN. Och lite senare Alex. Vi drig in till stan och käka Taco Bar och lite senare en efterätt på kungliheternas kunglighet och stolthet: Donken. Tack älskling för att du är du och maten! Jag älskar dig.

Efter maten ville pöjkarna kolla på skidor men affärerna hade stängt så vi började röra oss hemmåt och jag, Marcus och Love gick hem till Love och tittade på film, Snabba Cash blev det. Den är ju så ruskigt bra!

Kom nyss hem och tänkte städa klart mitt rum sen dö i min säng, vi hörs nästa vecka! Dvs om 1, 5 timme. TJA

tyvärr (!!!!) det blir ingen bild idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback