-

OHOHOHOHOH! Tja fikusar. De va ju ett tag sen jag skrev? Eller?

Igår vare FREEEEEEEDAG! Haha jag gjorde inget speciellt igår. Började med skola 9 - 1. Sen fixade vi tjejer lite saker i centrum, mötte även upp Parsk, Daany och David :) Tog bussen hem eller till Ludde med Daany och där satt killarna bara och spela fifa och cod haha. Inte så värst kul. Lite senare kom även Calle och då drog jag och han först till donken och käka, sen till Kvantum och sen till City Gross för att käka och sen köpa tårta till Henke som fyller år i dag :) Sen så åkte vi tillbaka till Fruängen där jag mötte upp Ludde och Henke för en senare resa hem. Bussen var seeg då Henke och jag köpte varm choklad och satt och prata en stund till bussen kom :) MYS!
Kom hem tillslut och då käka jag sen kom Marcus hit och sen åkte vi och sola haha :D

De va allt jag hade att säga :) Hörs sen. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback