09.51

Hej dääär! Sista 'riktiga' dagen på lovet då, om man kan säga så. Ska ju ändå till skolan i en halvtimme idag för att ha utvecklingsamtal, det kan ju bli intressant. Är det någon mer än jag som tycker att alla mål man sätter upp på dom där samtalen inte existerar i slutet av terminen ändå? Det blir ju som det blir helt enkelt.. Aja, ska satsa högt iallafall, typ hödja mina 3 G:n till vg:n sen några av vg:na till mvg. Låter bra va? Asbra enligt mig. Ska dit klockan 1 inte klockan 8 som vissa andra, efter som att andra har det lite bättre. HAHA, Henke känn dig träffad

Sista 'riktiga' dagen på lovet firar jag genom att sitta här nyduschad med en ansiktsmask i fejjan, wiha! En riktigt härlig en som man pillar av sen, haha kan ju bli intressant det med!

Härliga KS gav oss 42 härliga instuderingsfrågor som skall göras till måndag såå.. jag tänkte kolla igenom ellos och h&m katalogerna och seeeen kanske göra dom där 42 frågorna, vi får se hur det blir med det!

HARE!

tänkte slänga in en bild på mig och min ansiktsmask, men sen slog de mig att den va genomskninlig :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback